Jag är räven du väntat på!

Jag har en väldigt bra period i mitt liv just nu, igår fick jag nämligen veta att det är helt säkert att jag får jobba deltid (plus minus några timmar här och där) från och med April till hösten! Det är på ETT ställe, som ligger tre minuter med buss eller 20 minuters promenad från där jag bor. Det är på mitt kära New Yorker! Har till och med fått ett eget "ansvarsområde"!!!! Så nu blir det jag, Therése och Sabina på nedervåningen, HHHHHHAPPY.

Just nu sitter jag i soffan och har precis ätit en skål flingor, vi har paus i vår mega-vårstädning! Det har dammats, putsats fönster, dammsugits och skurats. Och när golvet har torkat tar vi en omgång till med dammsugaren! Puh. Nä, nu blir det lite Runaways!







» Stina

GRATTIS GUMMAN!!!!!!!!!!!!!!!! <3

2011-03-15 » 16:32:49

Älskar låten, så jävla skön!

2011-03-15 » 23:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback