Bajspost

Nä, fyfan. Kunde inte ha shortsen idag, kände mig som en stoppad korv!! Varför köpte jag skiten ens? Hahaha.. Jaja. Jag jobbar som sagt hela helgen, så det händer inget kul alls. Kanske åker in till stan efter jobbet imorgon, det ska ju vara grymt varmt så nåt känner jag att jag vill göra!

Förresten så hoppades jag det skulle finnas ett paket i brevlådan när jag kom hem idag. Från Topshop. Men det gjorde det inte.. Vafan äre för fel på posten? Ge mig mitt paket!! Hoppas det kommer fram till Sweden Rock ba.. Nåt som gjorde det var denna Van Halen-tröja jag budade hem från Tradera för nån vecka sen!
'


Ja, nu ser man ju inte mycket av nånting, förrutom min posermun. Men snygg är den i alla fall!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback