Tråkig dag

Känner mig konstig i huvudet, kan det bero på vädret? Nån annan som känt nåt? Wähh.. Konstig i magen också, jävla mens. Hatar skiten, bojkotta det!!! Inget bra är det på tv heller..

Idag har jag ju vart ledig, men ingen annan tydligen. Så jag drog till Kista och glodde runt lite, hittade ett linne från Monki och en påse tamponger, sjukt nöjd med mina köp! Haha. Sen åkte jag hem och däckade i soffan. Hade tänkt träna men mådde sådär, och nu känner jag mig såklart dålig på grund av däää.. Åt middag med Jonas hos Calle, blev oxfilé minsann! Och nu då? Inte vet väl jag! Kanske ta bort gammalt skruttigt nagellack, dra på nån rulle och mysa ner mig i sängen? Nåt bra filmtips?






» tush

West is west är bra :) kolla annars in filmkritikerna.se för mer tips :)

2011-07-15 » 13:39:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback