Feed my Frankenstein

Nuuu funkar internet igen! Yiiiha. Igår blev det grönan, drog dit med Amanda (en gammal kompis) och hennes kompisar. Det var fan sjukt bra! Men daaamn, va mycke folk det var..

Efter konserten drog sällskapet hem, men jag drog till Harry B och träffade mina fina Olle och Norrland, dom hade kommit lite försent till grönan och tyvärr inte kommit in.. Menmen, sjukt kul att träffa dom på ett ganska fullt Harrys. För att vara måndag alltså. Sen kom fina Empan förbi med sin kompis också, galet kul att träffa henne! Sötsöt tjej. Vi drog därifrån typ halv ett, eftersom det var vardag gick sista tåget 00:50 för min del.. Buuu. Kom hem och somnade typ direkt. Tröttfejja!

Idag har jag tvättstuga, sen har jag inget annat att göra! Chill grill.







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback