Worst day

Den här dagen kan ha varit den sämsta på länge.. Fick min lön. Liten som fan, även fast jag jobbade ihjäl mig underj ulen. Så pengarna jag har kvar nu måste jag spara för att ha råd med nästa månads hyra och räkningar. Detta innebär också att jag inte kommer kunna åka till Los Angeles.. Jag kommer inte heller kunna ta körkort i vår och jag kommer inte kunna åka till Sweden Rock. Jag kommer inte kunna tatuera mig på ett tag heller. Kommer inte kunna köpa en bas. Är så jävla, jävla ledsen och jag vet inte vad jag ska göra..

Men..

Jag söker flera jobb varje dag, jag kämpar på och hoppas att jag snart kan få ett mer jobb så att jag kan tjäna mer pengar så att jag kan göra det jag vill. Hoppas.






» Signe

Om du kan tänka dig att jobba som lärarvikarie (dagis och skolor) så kan du få numret till vikariepolen jag är med i? Det är oregelbundna tider och så men man får jobb varje dag iaf och dom söker folk hela tiden! Hoppas det löser sig baby! Vad hände med new yorker btw?

2011-01-25 » 20:19:06
» Carro

Fan vad tråkigt :(! Så jävla surt! Jag som tillochmed var superavis på dig för att du skulle få åka till LA och SRF och nu är jag ledsen för din skull!

Men du jobbade ju som en tok i december? Jobbar du inte som en tok nu på New Yorker också? Det går ju att hitta billiga biljetter till LA för runt 6.000:-?

2011-01-25 » 21:09:00
» Stina

usch vad tråkigt gumman. önskar att jag kunde lösa dina problem! du får ALLTID låna pengar av mig om det krisar. men det är ju inte det du vill, jag vet!! håller tummarna att du hittar något jobb.

2011-01-26 » 00:39:35

Fin blogg! Hur är det med dig :)?

2011-01-26 » 01:26:50
» MANDY

Tack för alla fina ord! <3

2011-01-26 » 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback