Tough times

Åkte till Kista och hämtade ut biljetter istället, närmare! Fick också med mig sko-impregnering och en skokräm till mina fina boots, har ju inte vågat använda dom för att det varit snöigt och bajs.. Men nu töar det ju på utav bara helvete! Så förhoppningsvis kan jag ha dom snart <3 hämtade även ut p-piller och köpte nässpray, och när jag var tillbaka i Väsby hämtade jag ut min klänning från H&M! Den var, som jag visste, alldeles för lång så den måste sys upp i vilket fall som helst. Frågan är bara om jag vill ha den lång eller kort.. Hmm, vad tycker ni?

Anyways, gjorde en omelett till middag ikväll, med champinjoner, körsbärstomater och mozzarella! Svingod var den :) när jag ätit den blev jag såklart sötsugen, som jag brukar bli på kvällen.. Men eftersom glassen i frysen innehåller massa kolhydrater fick jag ta blåbär och hallon. Utan nåt till, haha! Men det funkade.. Hittills. Imorgon blir det träning med Loppan, sen bio! Waka!


Omeletten!







Åh va gott det såååg ut! :D

2011-01-28 » 12:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback