Jätteledig

Hejje hejje! Sitter i soffan och jäser efter cpgod middag bestående av fläskfile och sallad med bea, möööms! Idag jobbade jag till stängning, sen gick jag och sa hej till Jonas och grabbarna i repan. Nu då? Har inget jobb på heeeeeeela veckan.. Så jag tänkte åka till pappa och spendera några dagar där, köra lite bil!

Har fått många förfrågningar om bild på min tatuering.. Haha, skoja. Ingen vill se, men jag vill visa upp den ändå för att den är så JÄÄÄVLA SNYGG!








Men den är ju rööööööööööööövsnygg!!! (fast jag hade hellre sett mer röv)



hörrö! läste nått om farsta... nu läste jag att du bor i väsby! FETT BALL!!!!!!! jag har också bott i väsby! i smedby 2 faktiskt.

2011-01-09 » 23:08:03

jaha.. men vartfanligger ditt place då?



jaaaaa de är sådär dödsrött. blodrött. nästan svart. KÖP DET OR DIE! förresten, tror ja kan visa hur de ser ut på imorrn. men bara om du är snäll.

2011-01-09 » 23:57:04

Fan va nice den var, verkligen unik också. Grym indeed.

2011-01-09 » 23:58:39
» Empan

åååååååh vad snygg den var, shit. En leotatuering har funnits i mina tankar!

2011-04-06 » 11:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback