I min handväska

Håller på att fixa med bilder jag tagit av mina kläder nu! :) vart inte asbra eftersom jag tog bilderna med min iPhone och eftersom jag själv fick vara modell, hehe.. Medans ni väntar slänger jag upp ett sånt där roligt "i min handväska"-inlägg!

Detta finns ALLTID i min väska, no matter what. Fast nu på vintern mosar jag ner en del i min tjocka jacka, hehe.


- En necessär innehållandes en liten burk av The Body Shops kokoskräm, en liten spegel, läppglans och läppbalsam, en tofs, nagellack, concealer, täckstift och en liten tub handkräm.
- Hemmanycklar och jobbnycklar
- Plånbok
- Tändare
- Glasögon
- Hårspray
- Pass (eftersom jag är så ful på mitt leg och ingen ser att det är jag)
- Busskort

Och såklart min iPhone, men den fotade jag med så den fick jag ju inte med.. Heh! Och tuggummin!!
Stay tuned for some Mandy designs...... ;)







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback