Fredag

Ååhh, orkade verkligen inte dra ner till varken Arbetsförmedlingen eller gymmet idag.. Men jag gjorde det ändå! :) Först Arbetsförmedlingen.. Där skrev jag in mig och fick massa papper och såå, ska gå på nåt möte i februari också. Kan ju inte ha det som jag har det nu, försöker spara men det går ju inte med så låg inkomst! Så jag måste få ett heltidsjobb eller bidrag, suck. Anyways, efter det drog jag till gymmet och körde i typ 45 minuter, vart uttråkad haha. Sen hälsade jag på pojkarna i repaaaan och sen åkte jag hem och nu är jag här!

Jag är sugen på att glo på film, och ännu mer sugen på choklad. Har en Marabou Premium i kylen, skulle kunna äta upp den i ett nafs men det ska jag inte göra :) Snart blire middag!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback