Äggigt..

Jag åt ägg till frukost idag. Det var inte gott.. Försökte få det lite löskokt också, för det är äggulan som är värst tycker jag. Den är så himla torr och ba blää, så jag ville ha det lite löskokt. Det blev inte det, det blev hårt ändå.. BLÄ. Men jag åt det ändå!

Snart ska jag åka in till stan och titta på lite grejer, men mest för att hämta ut biobiljetter till Harry P som jag och syster ska se imorgon kväll :) Har ju redan sett den, men hon har inte det och eftersom jag har såna här gratisbiljetter såååå tänkte jag att vi kan se den, den är ju ändå så bra! Jag, mamma och Johanna såg dom fyra (eller fem?) första filmerna tillsammans på bio, men sen blev det lite svårt eftersom Johanna fick bebisar :)

Har för övrigt jordens största finne bakom örat. Ja, BAKOM ÖRAT! Varför där liksom? Det gör så jääävla ont, speciellt när jag böjer mig ner för då kommer allt blod till huvudet haha.. Nasty.








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback