10 dödssynder

Hej peeps! Idag vaknade jag upp och mådde piss. Så det blev en visit på vårdcentralen för min del. Jonas följde med en stund <3 fick dock vänta i två timmar på att få komma till läkaren.. Halsvirus har jag, så han sjukskrev mig fram tills på söndag.. Nu gräddar jag våfflor som jag ska äta med glass!

Detta är det sista inlägget på listan!!! Och det ska handla om 10 dödssynder. Alltså, inte tre plus "dom riktiga sju", utan dom jag tycker liksom. Den som hamnar på första plats har jag snott av min systers lista, för att den är värst.

1. Att utsätta barn för något brott (kan vara vad som helst, misshandel, våldtäkt, försummelse.. Whatever liksom!)
2. Att på ett eller annat sätt skada en människa.
3. Att medvetet trampa på andra för att få sin egen vilja fram.
4. Otrohet.
5. Lögner som inte är vita.
6. Egoism
7. Girighet
8. Att ta saker för givet
9. Narcissism (självklart får man tycka att man är snygg, men man behöver ju inte tro att jorden kretsar runt en..)
10. Att vara så lat att det drabbar andra negativt.

Där har vi den! Tror jag. Kanske ändrar mig sen.. Hehe. Puss!






Men vadå, jag trodde världen kretsade runt mig k mitt HÅR????? NEEEEJ:((( du e fin!

2011-01-04 » 15:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback