Valentine's

Hej alla! Idag gick jag upp vid halv 10 och gjorde "special breakfast" åt mig och Jonas! Det blev scrambled eggs, bacon, croissant och yoghurt! Och så kaffe och juice såklart. Tycker det räcker, behöver inte ha massa presenter liksom.. Meeeeeen, om jag skulle få nåt så skulle jag vilja ha dessa läckra ringar från Guldfynd!

Grymt snygga, grymt dyra! Så jag skulle aldrig köpa dom för egna riksdaler.

Tänkte eventuellt träna idag, men min hals är inge bra alls asså.. Känns precis som förut när jag var sjuk, tjock och jävlig! Så jag hoppas att det går över snart så jag slipper det där megaonda.

Nä, nu blire städning!






Glad alla hjärtans dag! ♥

2011-02-14 » 13:22:55
» Mia

Vad gullig du är som uppvaktar så med frukost! Det är väl alldeles underbart att få.

Stor kram till dig på Valentine's Day.

Hoppas ditt halsonda går över snart.

Kram <3

2011-02-14 » 18:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback