Tuesday

Yeehaaw! Idag pressade jag på gymmet och tog död på mina ben, skönt. Saknar känslan av att vara helt nöjd med sig själv, så nu ska jag göra nåt åt det, på riktigt. Nutrilett och sallad funkade ju inte riktigt för mig, så jag får köra hårdträning också! Pepp, pepp, pepp!

Längtar tills på fredag. Jättemycket. Har inte träffat vänner på.. Nio dagar. NIO DAGAR!! Döhhh. Så på fredag ska jag ha kul! Tycker alla borde komma till Harrys då, lär bli asparty! Och på tal om vänner så är jag lite sugen på att skaffa nya.. Menar inte att det är nåt fel på dom jag har, absolut inte, men det är ju alltid kul att träffa nytt folk! Så kom dit och fekka med mig! :)

Nu ska jag slappa lite. Höörs!






hey :)

läget? nice blogg

2011-02-22 » 20:39:52
» Joss

sv: taaack söta :)

2011-02-22 » 20:43:08

Nu kör jag igång dagens blogg! Gå in och anmäl dig! Du har chansen att bli dagens blogg varje dag! :D

2011-02-22 » 21:06:54

Sallad som är så gott?

2011-02-22 » 21:27:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback