Söndag

Häjjääää. Idag har gått rätt fort, fast jag inte gjort nånting. Gick dock till affären med Jonas och handlade middag, soppa blev det! Känner mig helt frisk nu, så det ska bli jäävligt skönt att gå till jobbet imorgon faktiskt! Har den softaste tiden också, 13-19:15. Missar dock ett välbehövt rep, men mina grymma tre får klara sig utan mig en dag! Det kommer gå asbra, en annan femma blir det när Filippa ska vara borta i veckan.. Wooha.

Fick mini-wini-lön den här månaden, till och med mindre än förra, så det blir ingen shopping för mig! Snåla deluxe, men det löser sig.






men hallåååå vafan jobbar du?? såg att vi har rätt många gemensamma på fb ;)

2011-02-28 » 11:33:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback