Skor!!

Fan, fan, fan! Har extrema vårcravings! :( Vill bara slänga up min tjocka, fula jacka på vinden och glida i skinnjackan igen, ååhhh. Jag kan verkligen inte göra det nu, för jag hatar att frysa. Så hur ful och klumpig jag än ser ut så måste jag ha min dunjacka när det är såhär kallt, kan inte hjälpas!

Har också cravings efter ett par kängor, svarta, enkla med snörning. Men inga Dr. Martens eller Undergrounds, vill att dom ska vara lite "nättare" och inte så tunga. Ingen stålhätta heller. Nån som vet vart man kan få tag på ett par såna? Eller är jag för sent ute?
Är också sugen på ett par "standard-Converse", alltså dom svarta med vitt gummi. Har ett par vita och ett par helsvarta, men det var ett tag sen jag hade såna! Och sen så finns det ju en variant med Amerikanska flaggan, som jag suktat efter ett tag nu.. Mmmm, ge mig.


Tänk att glida ut med ett par tunna strumpbyxor, boots, en snygg tunika, kofta, skinnjacka, halsduk och Wayfarers. DÖÖÖ snö, DÖÖ!






Tunna kängor kan du ju hitta överallt just nu tycker jag. Scorett har många snygga par. Säkert Bianco också. Annars har säkert Skopunkten och Din Sko en hel del också!



SVAR Tack så jävla mycket! Är helt stört nöjd

2011-02-16 » 19:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback