Jobb!!

Jahaja. Som vanligt händer allt samtidigt! Imorgon ska jag jobba halv åtta till två på Vattenfall i Råcksta, sen åka till Kista och ha inventering på New Yorker.. Stor butik, kommer ta ett tag! Detta betyder att jag kommer åka hemifrån halv sju (!!!!!) och kommer komma hem runt nio-tiden skulle jag tippa.. Om jag har tur, hehe. Men det är bra, jävligt bra! För då tjänar jag pengar i alla fall och då kan jag betala hyran! Så jag känner mig lite taggad faktiskt :) Och kanske, kanske, kommer jag iväg i vår i alla fall..








Om jag inte missminner mig så är det granny smith va??? vi har nämligen runt 30 olika äppelsorter.. lägger bara dom goda på minnet. Som 4137, 4128 och 4021 eller vadfan var 4021 nu igen?



Hahahaha.. retarded!

2011-02-01 » 18:36:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback