Home sweet home

Nu är jag hemma igen! Hade det jättemys med syster och bebisLove, blev bjuden på hemmagjord coleslaw, skinka och brie, gott! Ikväll blir dock en ensam kväll framför tvn då Jonas är i studion och har guys-night. Bjuder mig själv på finmiddag, makaroner med körrfärssås! Hehe. Imorgon blir det som sagt var jobb, 9:45-17:15, sen åker jag ut till Haninge till Filippa och har bandmiddag! Nu är vi bara tre, på jakt efter trummis. Ska bli kul att hänga lite utanför replokalen faktiskt :)

Och här har vi dagens hår; inbakad fläta á la slarv! Gillart.


Funderar på om jag ska boka klipptid + nån form av intensivbehandling i slutet av månaden, känns som att det är på tiden eftersom jag inte varit hos frisören sen i maj, HE HE HE. Har helt enkelt inte haft råd och klippt mig själv istället! Jag får väl se hur stor/liten lönen blir!

Catch ya later!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback