SOURZZZ

Ahhh purken_tjej_91. Igår kväll la jag ut en annons på Blocket, en floor pod jag köpte för några år sen. Och ja, ni som brukar sälja saker på typ Tradera och Blocket vet ju att man inte alls får det man köpte den för, om det inte är något som är sjukt eftertraktat. Men, jag la ut den till ett pris jag tyckte var rimligt eftersom den mer eller mindre stått och samlat damm i typ två år. Fick två mejl om den varav den ena sa att han kunde hämta den idag. SWELL. Bara det att jag inte hittar den satans jääävla adaptern!! Försökte hitta den på vinden och spräckte brallan på kuppen.. Vår vind är inte att leka med. Så nu får jag mindre pengar för den. Om ni ville veta. BAH. Snart jobb!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback