NEW YEARS EVE

//lookbook.nu

God morgon!
Whatcha doin? Själv sitter jag och äter äggmacka, eftersom jag köpte ett 12-pack, kom hem och insåg att Jonas också köpt lika många. Hahaha, så nu får vi äta ägg tills det växer ur öronen.
Idag och imorgon jobbar jag, sen är det ju för sjuttsingen nyår! Vad gör ni då? Jag hänger här i Väsby med några kompisar! Fezzzt, untz untz.

Mitt nyårslöfte i år (gillar egentligen inte såna, men nu har jag ett ändå) är att spara pengar. Så att jag kan lägga dom på en resa i höst, och på att träna och bli fin. Vet att jag försökt ett par gånger att komma igång med träning och bra mat, och det har liksom alltid stupat.. Men nu. Nu ska det gå!! Need some inspiration? Klicka in på den här tjejens blogg! Tokbra!





Jag har också som nyårsmål att spara pengar! Mest för att jag shoppar så äckligt mycket. Och jag ska bli sambo snart så då vill jag ha pengar till det samt till resor och tatueringar.



SVAR Bjudit in dig nu så ett mejl borde snart ramla in i din inkorg! Då klickar du på länken och sen blir du medlem!

2011-12-29 » 20:40:35

Träna är bra, träna är nyttigt, kör på! Men glöm inte att du redan ÄR fiiiin! :-)

Puss!

Papi

2012-01-01 » 15:01:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback