As I recall it was a horror film

God morgon/eftermiddag på er! Igår var soft, åkte inte in till stan men var inte hemma heller. Efter jobbet stack jag hem snabbt och bytte om, sen åkte jag, Jonas, Eric och Erik till Märsta och softade. Grillade lite korv, drack lite vin! Stina kom och joinade senare på kvällen, myspys! Jag däckade dock vid 12-tiden (av trötthet, inte av fylla!) medans dom andra var uppe några timmar till.


Korv

 


Ketchup

 


Hammock


Idag är jag seg. Och arg. På vissa människor.. Kryptiska tjejen. Är även sjukt jävla glad över händelser på jobbet, men vill inte säga nåt. Jinx it liksom. Nu har jag precis gjort klar en korvgryta som jag inte ska äta, ska grädda pannkisar för det är jag sugen på! Hi hi





Men nu blir man ju inte liiite nyfiken, va?!?

P!

/Papi

2011-08-07 » 19:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback