Wakka

HOLAAAAAAA! Nu är jag hemma igen och på benen. Giget i fredags gick så jävla bra, kunde inte gått bättre! Det kunde dock ha varit lite mer folk, men vafan.. YEEAHH. Vi fick sjukt mycket beröm också, hihi. Efter gigget stannade vi kvar på Sticky ett tag och lyssnade på dom banden som var kvar, sen drog vi till hotellet och dumpade grejer, sen till Rockbaren och sen Sticky igen! Kom i säng runt fyra och gick upp vid åtta.. Uhhh. Sen direkt hem till Väsby där vi firade Jonas, la mig vid ett-tiden för att jag var så jäävla trött. Nu har vi precis klämt en fet kloggpizza, TJOCKIS. Har inte nå roliga bilder från helgen tyvärr, men det kommer! ;)

Imorgon ska jag till Celina och hjälpa henne med lite grejer, sen hem till Väsby för att gå på mördarpasset (90 minuter cykel & bodypump) med Loppan och Stina! Får se hur det går..






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback