Sega dagen.com

Ahhh gud vad denna dag gått segt.. Jobbade heldag, men det kändes som 100 år, minst! Var så sjukt trött av nån anledning också, så på min kvartsrast drog jag och köpte lösviktsgodis för 11 kr, tänkte att jag behövde sockerkicken! Funkade faktiskt rätt bra, så den sista timmen gick rätt fort. Tycker för övrigt att ni borde kika in på New Yorker nångång, man kan hitta redigt fina fynd! Som min gråa leoplaysuit till exempel. Och så finns det massa grymma t-shirts, ska köpa en med catwoman när jag får lön, hähähäää.



Nu sitter jag och kollar på Desperate Housewives, imorgon ska jag åka och mysa med min syster och hennes bäbbääääs, och sen blir det rep för hela slanten! Snart åker vi till Göteborg ju, ni kommer väl och glor VA?!





Har en sån dom är superfina ! :D

2011-04-08 » 20:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback