Rep

Hejje! Vad har jag gjort idag? Inte mycket. Drog till gymmet vid 12 och var hemma två timmar senare, good girl. Nu har jag precis mosat på mig facet och om nån timme eller två åker jag och repar! Har såklart på mig min Thundermother-tröja.


 

Smart att täcka halva trycket med håret, haha. För er som vill ha en så kommer dom säljas på Serpent Store inom kort!

Sitter för övrigt här och funderar.. Om man blivit bjuden på massa stuff av en kompis/familjemedlem, vill man inte bjuda tillbaka då? At least I do, för jag får så dåligt samvete när folk bjuder mig. Men jaja, så äre..






Snyyggg ! Den dära tröjan e ett kap!:-)

2011-04-04 » 18:52:31
» Joss

snyggt!

2011-04-06 » 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback