KARMA!!!

Asså JAAAAA!! Först trodde jag att jag skulle dö lite när det låg ett kuvert från Radiotjänst i brevlådan, känns som att det var en månad sen man betalade den där jävla TV-avgiften.. Och ja, nog fan var det den. Men där låg också ett kuvert från Coop, som jag jobbade på från September 2009 till nu i julas. Vadan detta, tänkte jag? Förmodligen ett sånt där "såhär-mycket-har-du-tjänat-i-år". Men icke, det var nämligen min semesterersättning från April förra året och fram tills December! 6000 jävla spänn får jag alltså nu på fredag, WOHO! Kunde inte komma mer lägligt, och jag är så glaaaaad.

Nu har jag precis ätit en grym rostbiff- och svamppasta och ska dra mig mot repet om typ 40 minuter. Mätt och glad, jajemen. Åhhh karma finns ju faktiskt!





Oh underbart med extrapengar!

Det kan juh behövas med götetspelningen och Jonas b-day. <3

2011-04-13 » 20:21:53

Det var du väl värd!

/Papi

2011-04-14 » 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback