Idioti

Nyss såg jag på fejjan att min vän Elin lagt upp ett inlägg i sin blogg, om en tatuerare. En tatuerare som gjort något så sjukt oproffsigt och äckligt att jag vill bajsa på honom. Här hittar ni inlägget, och detta är vad som står:

"Det har framkommit att en tatuerare i länet betett sig fruktansvärt illa. Han har tatuerat en 15årig flicka utan föräldrars tillstånd. Och vet ni vad hon var tvungen att göra för att han skulle tatuera henne som är minderårig? Han skulle även tatuera in studions webbadress i svanken på henne. Japp. För att hon skulle få sin fina tatuering på handleden var hon även tvungen att tatuera in webbadressen. Självklart gick hon med på det. Det som jag blir så jävla förbannad över är att han har så dåligt omdöme. Det kommer en minderårig tjej utan föräldrars tillstånd och han utnyttjar henne för att få exponering. Han gör det till en rolig grej. Dessvärre finns det inga lagar angående åldersgräns för tatuering i det här landet, så det går inte att gå till polisen. Jag och Emmelie håller i skrivande stund på att ta reda på hur vi kan sätta dit den där oseriösa jäveln så han aldrig mer kommer få några kunder. Vi kommer inte ge upp förrän vi har nått vårt mål. Det är oacceptabelt att bete sig på detta viset. He's going down..."

Hur sjukt är inte det? Hur kan man göra så? Ska hon leva med en fet jävla länk i svanken resten av sitt liv nu? Tjejen är 15 år och förstår nog inte riktigt vad hon gjorde, förmodligen för att hon ville ha sin tatuering så mycket. Idiot till tatuerare säger jag bara..





men häng ut det helvetiska fanskapet!!!

2011-04-13 » 14:33:58
» Tess

Men VAFAN!?! Vidriga människa!!

2011-04-14 » 09:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback