En konstig tid i mitt liv?

God morgon på er! Idag sov jag till 10, wahhhh skönt. Sitter och är mosig i soffan, känner att jag måste sätta på en kopp kaffe minsann! Sen drar jag ner till gymmet och pressaaaaaaaaaaaaaar! Men först; fjärde dagens bild! Den ska tydligen vara på en konstig tid i mitt liv..


Det får bli denna! Kommer inte ens ihåg när det var, men förmodligen länge sen eftersom jag har jättefula kläder på mig. Ja, det är jag i zebragrejen haha. Kommer i alla fall ihåg att bilden togs hos Anna på en fest :) Går inte att förklara varför jag ser just denna tid som en konstig tid, men.. Ja. Så får det vara.





» Anna

Haha, uschja! Håller med.. en mycket konstig tid i mitt liv med..! :P

2011-04-04 » 11:36:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback