Dag tretton

God morgon på er, eller ska jag kanske säga god eftermiddag? För mig är det inte eftermiddag förrän typ tre, men när jag googlade på det stod det att det är mellan 12 och 18, så ja. Hehe. Inatt sov jag som en stock och vaknade upp strax innan 10, utvilad och glad! Jag och Jonas åt frukost och kollade på Almost Famous (min favvofilm) och har även slängt i en burk Poppy Red i håret, finally! Känner mig fin igen, hehe.

Nu slänger jag upp en bild på mig och en klasskompis! Eller i detta fall två. Två gamla, eftersom jag inte går i skolan längre ;p


Blond jag, Olle och Norrland på våran studentskiva 16 mars förra året. Va länge sen det var.. Vi hade i alla fall tema "burlesque cirkus" och jag var trollkarl! Eller trollkvinna.. Fast det låter ju fel, låter som jag är ett troll. Haha! Good times.






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback