Blä

Ojojoj, vilken skitdag! Åkte in till House of Pain imorse för att boka tid, men han jag vill ha var inte där.. Dumt av mig att inte kolla innan såklart. Han skulle dock komma in senare på dagen, men jag jobbade ju ikväll så det funkade inte riktigt.. Happ. Så jag begav mig mot centralen och hoppade på 13:20-tåget. Vid Ulriksdal måste alla gå av pga signalfel mellan Ulriksdal och Häggvik, och det var ersättningsbuss som gällde. För det första så kom det tre ersättningsbussar på en timme och det var sjuuukt mycket folk.. För det andra så var folk helt galna! Dom pressade och tryckte på folk på bussen, hallå? Jävla idioter.. Kom i alla fall en timme sent till jobbet, men dom var rätt många idag så det var okej. Tur det! Nu har jag precis ätit middag, men måste ställa mig vid spisen och göra mer mat eftersom både jag och Jonas jobbar imorgon. Matlådoooor. Om tio min äre Grey's, och sen Off the Map.

Här kommer två bilder igen! En på någon/några jag alltid har roligt med.



Och en bild som jag alltid skrattar åt!







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback