växjö?!

hallå hallååååååå!
vad har jag gjort idaag.. jonas gick upp vid sju igen och skulle jobba, jag tänkte va duktig och gå upp klockan åtta men det blev en timmes snooze, haha! så vid nio gick jag upp, gjorde frulle och glodde på jersey shore. sen diskade jag, dammsög och höppe in i döscha! när jag var helt klar åkte jag till bikbok i kista och kollade lite grejer om ett deltidsjobb jag sökt. inget speciellt sas, så vi får väl se. sen åkte jag i alla fall hem, åt lite och drog ner till gymmet.

MEN

på fredag åker jag till växjö!!! lite spontant sådär och bara över dagen (åker hem på lördagen igen), men det ska bli awesome! vad som händer där säger jag sen.

åh, förresten så slaktade jag mitt finger igår när jag skulle rensa fläskfilé.. får se hur mitt stackars pekfinger mår på fredag och hoppas att jag kan använda det till.. det jag ska använda det till. haha!

peace!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback