bajs bajs bajs

hej hej hej!
nu har jag precis kommit hem från väsby, efter ett snabbt stopp inne i stan. kollade i.d. och köpte en stoooor, mysig halsduk! fick också ett samtal av min chef idag som undrade om jag kunde jobba imorgon.. JA!!! behöver alla jobbtider jag kan få nu..

nästa helg blir för övrigt sjukt rolig! tror jag. två tjejer kommer hit från växjö, det ska snackas och planeras.. om vad säger jag inte än, det får ni seee hohoho. ska träffa dom på fredagen i alla fall. på lördagen blir det kräftskiva hos loppan och på söndagen blir det jobb på morgonen och sen premiär på kvällen! spännande! ;)

nu ska jag glo på the hills och äta lunch! pussss








» Jonas

Awesome!

2010-09-02 » 14:19:07

You'r looking good!



Ses snart?

Krama

2010-09-02 » 14:45:49

Uuuh, gissa vem som kommer att slita av dig den tröjan om vi råkar på varandra i en mörk gränd?!



Hrm... inte sexistiskt alltså. Jag vill ha tröjan!



;p

2010-09-02 » 15:23:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback