muff

sitter just nu hemma hos min pappis och väntar på att grey's anatomy ska börja! mamma åkte bort tidigt i tisdags, och eftersom jag har två körlektioner på bilskolan den här veckan (en igår och en imorgon) så tänkte jag att jag skulle spendera lite tid med min käre far! saknar honom rätt mycket eftersom jag är hos mamma eller jonas för det mesta.

imorgon blir det ju som sagt var körlektion, 12:45-14:05 är det tänkt! och min chef ringde idag och undrade om jag kunde jobba imorgon, 9-16 egentligen men det går ju inte, så det fick bli 15-22:15 istället! och sen åka ut till väsby.. om jag inte lyckas övertala jonas att komma till farsta, vore sjuuukt mycket skönare! men vi får se.

(note to self; KOM IGÅNG MED TRÄNING!!)

puss puss!






Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback