en gnutta besviken

yo dudes!
på jobbet igår visade det sig att flera blivit sjuka, och dom ville att jag skulle jobba hela helgen. det sög lite eftersom jag hade planerat att åka till jonas efter jobbet och vara med honom innan han åker till tyskland och sen gå ut med nelly ikväll, men ja.. jobb 9:30-14 idag och 11-16 imorgon. får väl vara glad för alla jobbchanser jag får! det jobbigaste var nog att gå upp kl sex imorse, det tar ju en jävla tid att åka från väsby till haninge. sen drog jag in till stan och kollade runt, sen hem och nu är jag här, har precis ätit middag och funderar på att träna.. skulle helst av allt gå på bio med nån kompis ikväll, men ingen orkar eller vill eller whatever. blir fan besviken, det är inte såhär kompisar ska vara liksom.. jaja.

förhoppningsvis blir nästa vecka en riktigt grym vecka, börjas med en mycket behövd ansiktsbehandling på måndag, körlektion på tisdag och torsdag och sen rockar jag ner till växjö på fredag!!! kommer bli grymt! hoppas jag.. förhoppningsvis blir det lite jobbtider som man kan klämma in mellan allt jox.

bajs. mamma sa nyss att gymet stängde fem idag.. jaja. en promenad kanske? blöhp.



på sweden rock-kryssningen förra veckan! marie tog bilden :)


 







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback