20/10

idag var fan jobbig!! jobbade 12-21.. vet att nio timmar är en vanlig arbetsdag, men prova själv att sitta på röven i en kassa liksom. hemskt! menmen. efter det gick jag runt lite i port 73, den nya handelsplatsen som öppnat precis brevid jobbet, fräscht vare! sen kom pappa och hämtade mig och köpte soppa till mig :) gulle. så nu har jag ätit den och tänkte kolla på grey's anatomy-avsnittet som jag missade ikväll.

imorgon övningskör jag 12:45-14:05, sen jobb 14:30-22:15! på fredag drar jag till VÄXJÖ! hoppas det blir jäääävligt roligt, känner bara att jag vill komma bort härifrån.. har inte mått asbra den sista tiden, bara jobbat och knappt träffat nån. plus att ingen av mina vänner hört av sig till mig på väldigt väldigt länge, alltid jag som måste jaga folk och möts av dryghet och bara blöööööööö. orkar inte sånt, tycker inte jag förtjänar det heller.. men vad vet jag. tur att jag har världens bästa mamma, världens goaste pappa och världens finaste syster. och såklart universums bästaste mysigaste pojkvän! <3

planerar förresten att tatuera mig snart, och då undrar jag (om det ens är någon som läser min tråkiga, lilla blogg haha) om det är någon som har något bra tips på "kärlekstatueringar"? nu menar jag inte att jag ska tatuera in jonas nånstans, sånt tycker jag är lite knasigt, men typ.. ja, föräldrar eller syskon eller nåt. jag tycker namn är lite tråkigt och porträtt är lite för stort för mig just nu. nån idé?


också från sweden rock-kryssningen, marie är fotograf!







» Stina

nu menade ju inte jag nåt illa när jag skrev att 9 h var en vanlig arbetsdag, det var bara en kommentar på din kompis inlägg som skrev "9 timmar? hemskt" eller nåt sånt. å jag mena inte att det är kul med 9 h i kassan, bara att inte just det kanske är de 9 timmarna som är det hemska :) comprende? Puss puss

2010-10-20 » 22:31:22

Födelsedatum, något som du förknippar med personen.

Tex, en fotboll med mustach = din pappa ;)

en stark arm = mamma

goddess = din syster. :p

2010-10-20 » 22:52:24
» Mary

Vi kan leka om du har tråkigt! ;)

2010-10-21 » 17:53:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback