Sa-u-ay

Hallå! Sitter nu på tåget, påväg hem efter en kort jobbdag :) igår sov jag hos mamma, och när jag kom hem hade hon en kompis där som lagade SVINGOD mat! Åt så jag dog, sen tog jag en dusch och sen däckade jag mer eller mindre. Trött brud.

Min tatuering håller ju på att läka nu så den tappar färg, eller rättare sagt skorpor. Och det kliar. Blaaaahhh! När man smörjer in losnar det färg och ba blä.. Stavas det så förresten? Losnar? Haha, konstigt ord.. Lossnar? Äh vafan. Nu blir det i alla fall hem till min bakfulla pojkvän, middag och sen träffa Nelly och Saro om jag orkar! Puusssss





Lossnar

2010-11-27 » 17:31:58
» Lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-11-28 » 14:55:53
» Carro

lossnar :)

2010-11-28 » 19:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback