Nu jävlar!

Idag har jag inte gjort asmycket, men det har ändå hänt en hel del!
Försökte parvla mig upp vid nio, gick inte så bra.. Men strax efter 10 kom jag upp och Jonas snoozade till typ halv 11. Vi käkade frukost och jag satte mig vid datorn och sökte jobb, som vanligt.. Sen kom jag på att Jonas lovat mig att hjälpa till att programmera lite trummor på en låt, så han satte sig och fixade och donade och sen friskade han upp mitt minne eftersom jag inte suttit med Cubase på säkert två år. Han gjorde början på låten, vid tvåtiden käkade vi ravve och sen drog han ner till repan. Men, precis innan han drog ringde min telefon.. Jonas tar upp den och säger "ringer nån från Väsby?", jag fattade ingenting. Men när jag svarade kopplade jag på dirren, det var från ett av jobben jag sökt tidigare under dagen! Som dessutom är på heltid, nere i Väsby centrum!! Det är på Specsavers, vilken kanske inte är värsta drömjobbet för min del, men jag måste ju verkligen ha ett jobb som ger lite mer än Coop och som dessutom är närmare, vilket detta verkligen är! Så imorgon ska jag vara där runt 10 och prata lite, får se hur det går.. :)

Sen fortsatte jag med låten under dagen, det tar ett tag att få in trummor för mig haha.. Och inte många timmar efter det första samtalet ringde det igen, från ett jobb jag sökte igår! Det var från nåt slags bemanningsföretag och hon skulle skicka mejl och sms och vad det nu var, men jag har inte fått nåt så vi får se hur det blir med det :p och sen så ringde min chef på Coop och ville att jag skulle jobba imorgon, men det går ju inte.. Ska ju vara barnvakt åt min fina Minna och det måste få gå före! Synd dock att det var just imorgon, behöver ju jobb..

Har klippt mitt eget hår också. Hah! Jajajaja, nu ska jag snart hoppa i säng! Pusselipuss







» Lucke

Tjenare, vad göres? :)

2010-11-23 » 14:58:28
» bitte

Hej tävlar ut en liten goodiebag på min blogg ifall du vill va med=)

2010-11-23 » 19:17:40

:):)

2010-11-23 » 20:46:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback