Fredag

Glömde att nämna att jag hittade en skitsnygg jumpsuit på H&M igår! Tyvärr satt den inge bra på mig :( men jag vill fan ha en jävla jumpsuit!!!!



Tatueringen kliar så mycket så jag dör snart kanske..............







hej! du som brukar färga håret. hur gör man för att bli av med en alldeles för mörk toning? =)

2010-11-26 » 15:33:27

Rebecka: Hejhej! Du menar alltså att du lagt i en toning i håret som du tycker blev för mörk? Vad hade du för hårfärg innan, vad ville du ha för färg och vilken färg blev det? :)

2010-11-26 » 16:29:32

Innan hade jag likadan hårfärg som Kenza fast lite ljusare. Så köpte jag en svartbrun toning. Trodde det skulle bli snyggt mörkbrunt. Men blev svart. Ser jättekonstig ut på mig.

2010-11-26 » 18:45:23
» MANDY

Okej! Eftersom det bara är en toning skulle jag vänta tills den försvinner av sig själv, kanske schamponera dubbla gånger när du duschar osv. Det tar ju lite tid men det är mest skonsamt för håret! Håll dig iaf borta från blekningar för det kommer bara sluta åt helvete, hehe! Alternativt gå till frissan, men det kostar ju rätt mycket.. Men ja, jag skulle vänta tills den tvättats ur :)

2010-11-26 » 21:49:24

Okej tack :)

2010-11-28 » 01:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback