Bullbak!

Hallå hallå! Har varit jättetrött hela helgen, vet inte varför.. Eller, ja. I fredags och lördags jobbade jag ju, sen drog jag ut med Nelly och Saro efter jobbet i lördags också. Tog sista tåget hem och på söndagen åkte jag till syster för att fira mitt fina lilla gudbarn som fyllde två år i onsdags! En riktig sötfis är hon, min lilla Minna :) och Love såklart! Mysiga bebisar.
Efter det gick jag och mamma hem, slängde in massa saker i bilen och brände ut till Väsby där Jonas föräldrar hostade första advent-fika! Vi stannade inte så länge då båda va aströtta, så vi åkte hem till oss och jag gjorde pizza medans mamma och Jonas fixade med julpynt :) Så nu har vi det sjuukt mysigt här hemma!

Idag har vi bakat lussebullar här hemma! Första gången jag gjorde det själv från scratch, det har alltid varit någon annan som gjort degen, jag har bara rullat bullarna. Men nu gjorde jag degen helt själv!! Nästan, Jonas hjälpte ju såklart.


Tre av dom fyra plåtarna!



Lussebullar! Eller katter eller kusar eller vafan folk säger haha.



Stjärnorna som hänger i vårat vardagsrumsfönster :)



Nu är Jonas påväg hem från träningen i alla fall, så jag ska fixa lite käk. Sen blir det fotboll på "den lokala puben", haha! Puss och kram!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback