tre veckor senare ...

haha ja, nu passar jag på att skriva igen! har varit mycket i skolan nu i slutspurten, men nu har jag absolut ingenting att göra. SOFT. LÄSKIGT! känns helt sjukt att jag tar studenten om mindre än två veckor.. wahh.

igår var jag i vitabergsparken med några från klassen och några andra från skolan, det var grymt kul! drack vin och blev rätt dragen, vilket var ganska förvånande eftersom jag typ aldrig blir det. var hemma vid två och vaknade imorse av en sjuuuk huvudvärk! första baksmällan som jag inte mår illa av, tackar för det iaf!

och förresten så har jag färgat håret nu! :)



tadaaa! hehe. god natt på er!







I know, hade velat gå med dej me, så surt att det är 20årsgräns. :(

2010-05-25 » 11:08:54

Vad fint det blev!

2010-05-28 » 00:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback