jobbig helg!

ja, ush, den här helgen har inte varit rolig! i fredags åkte jag hem efter skolan för att sen spendera heeeela kvällen (jag menar verkligen hela kvällen. från typ sex till typ elva!) med att jobba på projektarbetet, dvs att sy kläder. resultatet av det jag gjorde klart blev fan snyggt! visar senare i vår när hela "kollektionen" är klar! lördagen började med att jag väcktes av en skitjobbig borr. lät som att någon borrade i väggen där min sängs huvudända är. kul. not. sen fortsatte jag med projektarbetet och sen jobb 16-21, åka direkt hem till pappa för att sova. iofs gjorde jag inte det, fastnade framför natt på muséet och somnade väl vid halv 12, vaknade kl fem (eller sex, sommartid) för att jag inte visste att min mobil ställde om sig själv. sen jobb 8-15. jag är trött nu!!

mys med babe står på schemat ikväll.






» Mary

haha jo det är bara att komma ;)

2010-03-28 » 19:30:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback