vad nu då?

blev ändrade planer idag, jonas skulle åkt på middag så istället för att komma hit skulle jag stannat hemma och pluggat. men sen ringde han och mådde dåligt och sa att han inte skulle åka, så jag kom hit efter att ha varit i stan en snabbis med mamma och johanna. fast nu blev det så att han åkte i alla fall, det blev bäst så. så jag sitter själv här och har ont i magen, vill ha glass men har inga pengar =( buhuuuu.. nån som vill bidra med en slant? haha. iish.. vad ska jag göra nu?

puss





Hallå, we misst juu on frajday!

2010-01-10 » 16:52:54

Hehe, galet länge sen man var på studentskiva! =D Jo, men det är klart jag kommer om jag kan. Vilket datum?

2010-01-11 » 16:07:16

Ahaaa... ja, egentligen jobbar jag då, slutar typ halv tio på kvällen. Men om jag orkar så springer jag in och hälsar på! =)

2010-01-11 » 16:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback