torsdag

det har varit en kort dag idag faktiskt! började 08:30 (blää) med körsång. sen ett litet arbetspass, sen rast i tre timmar och sist rättskunskap. den skulle hållit på 15:00 - 16:30, men en halvtimme in i lektionen kommer en annan lärare och säger att hon har bokat salen, hon ska ha den. så vår lärare springer iväg, kommer sedan tillbaka och skriker "jag förstår inte varför vi inte får den här salen när den lovats bort till mig, så nu gör vi revolt mot ledningen, LEKTIONEN ÄR SLUT!", haha! så vi slutade en timme för tidigt..

svängde förbi mickan på hennes jobb en stund, pratade lite =) sen åkte jag hem, pluggade lite snabbt, åt middag och gick ner till centrum med mamma. hon köpte ett par hörlurar och jag köpte lite sminkgrejer och en present till jonas, hihihii.. sen tränade vi i en timme. skönt!

nu ska jag spela bajsgitarr, sen sova. är sjukt trött.. hörs!








zombieland? okej.. :D

2010-01-23 » 18:11:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback