söndag igen ... damn it!

ja, nu är det söndag igen och helgen är snart slut. igen. bajskorv! vill få sova ut meer! =(
åkte hem från jonas strax innan tre idag, ville inte komma hem för sent. väl hemma pluggade jag lite, sen lagade jag mat när mamma kommit hem, det blev en gräddig pasta med salami och champinjoner! Lite inspirerad av babes mumsiga pasta vi gjorde förra året! skitgott vart det iaf =)

som jag skrev förut så var ju jag och mamma i stan i fredags, och jag blev tvungen att hitta en ny, lång tjocktröja då min favvis gick sönder i skolan .. mandy + hoppa upp i fönstret + fixa gardiner + hoppa ner från fönster = inte bra. eftersom den jag hade inte fanns kvar fick jag hitta en annan, vilket inte gick så bra i början .. vart lite ledsen i ögat eftersom inget fanns, men sen hittade jag det jag ville ha!

grå, oversized tjocktröja med lite kortare ärmar och en skitcool jeansväst jag spanat på ett tag. tror den kan bli ball med rätt kläder till! =) tack mia och hasse för presentkortet som gav mig dessa snygga plagg! båda kommer från H&M!


nu ska jag köra på turboplugg i ungefär 20 minuter, sen äta godis och titta på film med mamma. puss!







Hej=D

Hur mår du idag?

2010-01-25 » 10:55:48

hej hej!

hur är det med dig?

du har en jättefin blogg.

2010-01-25 » 12:43:59

Supernsnygga köp!

2010-01-25 » 14:47:15
» Neha

Jag gillar söndagar jag^^

2010-01-25 » 15:22:22

jodå:D vad gör du?

2010-01-25 » 16:09:47

svar: det är sådär med mig, är sjuk.

Gjort idag ?

kram

2010-01-25 » 16:11:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback