jobbig dag.

ja, ush.. vaknade klockan fyra inatt och mådde bajs, kunde inte somna om tack vare tandblekningen. så jag fick gå upp och skölja bort den helt enkelt, sen försöka somna om. vaknade igen vid sex och det var dags att gå upp, men det ville inte gå! min kropp var helt död i sängen. näsan rann och huvudet gjorde ont, så jag orkade varken sminka mig eller sätta i linser. åkte till skolan och var där i tid till mattelektionen (halv nio), och gick sen på lektionen efter matten. sen tog det stopp, jag orkade inte. bara tanken av att behöva sitta på en gitarrlektion i tre timmar (!!!!) fick mig att vilja dö lite. så jag tog med mig min huvudvärk, mina ilande tänder och min rinniga näsa hem. när jag kom hem gjorde jag två varma mackor och ett stort glad chokladmjölk (inte o'boy, chokladmjölk) och glodde på family guy innan jag skulle börja plugga rejält. trodde jag. somnade och vaknade vid tre =( är fortfarande trött, men jag får inte somna om .. måste verkligen plugga nu!!!

skriver lite senare kanske!







Stackare.. din kropp säger ifrån..

2010-01-19 » 16:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback