grej?

jaha, marie sa att jag skulle göra en grej! jag gör väl det då =)



A: Kopiera awarden på er blogg.
B: Länka till personen/erna som gett dig awarden.
C: Berätta 7 intressanta saker om dig själv.
D: Välj 7 andra bloggar du vill ge awarden till.
E: Länka till deras bloggar.
F: Lägg en kommentar i deras blogg att du gett dem denna award.

sju intressanta saker om mig själv alltså. eh..
jag ...
1. har spelat gitarr sen jag var 14 och går sista året på fryshusets estetlinje, inriktning musik/rock-gitarr
2. vill helst av allt bli frisör och brukar få klippa/färga håret på folk!
3. har en pojkvän som spelar i bandet
H.E.A.T, bäst i världen är han <3
4. är extremt lättuttråkad och vill gärna ha förändring jämt, med exempelvis hårfärg, kläder, möblering osv.
5. bor med pappa i haninge, med mamma i farsta och med jonas i upplands väsby. all over the place!
6. har en piercing i tungan, har haft i läppen. inga tatueringar än!
7. hatar, hatar, HATAR när folk säger att jag är självisk. händer inte ofta, men när det gör det blir jag tokig, för jag vet själv hur mycket jag gör för att inte vara det.

jag väljer att "ge vidare detta award" till:

syster
carro
millan
celina
mamma
nelly
jennah

jag tänker dock inte skriva en kommentar åt alla, orkar inte ;p god natt!









Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback