great ...

yeah yeah, idag var väl inte så rolig. började som sagt var 08:30 med matte i en och en halv timme. sen en timmes rast på det vilket iofs var rätt nyttigt, jag och kim började på hemtentan så det var ju braaa.. sen hade jag en föreläsning i aulan, som för övrigt måste vara felbyggd. varenda jäävla gång jag har lektion där så håller jag på att somna. VARENDA. GÅNG! stört.. sen hade vi iaf lunch och sen gitarrlektion. alla (som var där) spelade upp förrutom jag, men det verkade okej. eller, inte okej, men det skulle inte förstöra mitt betyg iaf. skulle få en till chans i vår om det nu skulle vara så att det här solot skulle avgöra vilket betyg jag får. så, det känns okej .. men ändå rätt trist att jag inte kunde spela't.

nu har jag nyss ätit, innan dess fibblade jag lite med min uppsats. den börjar ta form nu iaf, så det känns ju bra! när som helst ska jag och mamma gå och träna, men jag skriver mer senare!








» Mary

Jag har gett dig ett award... gör som du blir tillsagd, eller inte. ;)

2010-01-27 » 20:53:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback