fredag

tvingade upp mig själv innan 11 idag, känns som att man måste komma på rätt spår nu när skolan börjar nästa vecka. har ätit frukost, duschat och städat badrummet i lugn och ro, snart ska jag åka till farsta för att hämta ut ett paket på posten, nämligen MIN VÄSKA!! äntligen! beställde den för tre veckor och tre dagar sen, och igår kom den tillslut. så först till farsta, sen till coop för jobb 17-21. sen hem och plugga lite! =) och imorgon ska jag, mamma och syster in till AnT, mamma ska kolla på tatueringar och såååå. jag med förmodligen, hiih!

well, nu ska jag klä på mig! pussss


väskan! <3






Gillar designen på din sida. Jättesnyggt gjort av Johanna.

Och så roligt att se att du skriver igen.

Kram :-)

2010-01-08 » 13:04:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback