blä

Mobilen jag beställde kom inte, jag fick fel .. Samma modell, fast en uppdaterad ful bajskorv. Blä. Så nu säljer jag min iPod Touch 8GB till ett billigt pris (hojta om du är intresserad!) och köper en iPhone istället!

Idag har jag varit hos syster och lekt med henne och Minna. Råkade somna i typ en timme, men vafan.. ;P Kom hem för inte så länge sen, ASHUNGRIG, och pappa frågade om det var okej med champinjonsoppa och pannkaka. Om det är!? "YES!", tänkte jag. Sen blev det massa tjafs om att det finns för mycket matlådor i kylen, så jag fick "ge upp" soppa och pannkakor för att ta gårdagens falukorv och makaroner. Mår illa bara av tanken, ville ju ha soppaaa =( försökte äta maten, men efter två makaroner sa det stopp. Vill inte vara till besvär, så det blir nog ingen middag för mig ikväll hehe .. Kanske om jag äter hos nån annan? Nån som vill bjuda mig på middag?

PUSS


Säljes!






Du skulle kommit hem till mig och ätit... jag serverade fiskpinnar i korvbröd :D Haha

2010-01-05 » 22:10:03

Aww.. :(

Vi äter typ jämnt soppa numera, ät här?`

2010-01-05 » 23:07:46
» Mia

Din nya hemsida ser jättefin ut. Spännande att se hur den blir när den är klar.

Du vet att du alltid är välkommen hit och äta :-)

Kram

2010-01-06 » 12:55:01

Hoppas du gillar din nya desing babe! :D

2010-01-07 » 19:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback