bajs

har så jävla mycket att göra. jag är arg. här är en tråkig lista.

Höger- eller vänsterhänt? leftie!
Humör just nu? stressad, trött..
Kläder just nu? rosa mjukisar och svart tröja
Musik just nu? lady gaga - paparazzi
Sommarplaner? studenten, barcelona, peace & love (?) och sonisphere!
Hur många kuddar sover du med? en hos jonas, två hos mamma, fyra hos pappa
Spelar du nåt instrument? gitarr, bas, lite piano och lite trummor
Morgon- eller nattmänniska? oj.. inget av dom, haha! om jag inte får i mig några red bull-drinkar!
Vem är viktigast för dig? min familj, jonas och mina vänner.
Bio eller promenad? bio! latfejs hehe
Är du kittlig? EH, typ mest i världen. kan inte andas när nån kittlar mig!!
Snarkar du? vet inte, tror inte det.. ?
Stjärntecken? jungfru
Äckligaste insekten/djuret? spindlar och blåvalar
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? oj.. att flyga kanske!
Vad vill du jobba som? frisör!
Stökigt eller välstädat? välstädat
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? tror inte det, hehe
Gillar du att sjunga? ja, men inte när folk hör
Anser du att du är stark? nää
Vad gör du om du får hicka? gnäller
Vad längtar du mest efter just nu? sommar!!!!!!








Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback