Vänner

Dagens inlägg handlar om mina vänner, eller en del av dom i alla fall.

Personen jag alltid har sett som min bästa vän är Carro. Vi har känt varandra i snart 13 år och hon är verkligen en av dom finaste människorna jag känner. Om man bortser från lågstadietiderna, då typ alla var elaka mot alla, så har vi aldrig bråkat och hon har aldrig gjort mig ledsen. Hoppas hon kommer finnas kvar i mitt liv tills vi är gamla och skruttiga!


Vampyrbästis :o


En annan väldigt nära vän jag har är Nelly. Vi gick i samma gymnasieklass och vi lärde känna varandra ganska snabbt. Sen gled vi ifrån varandra av någon anledning.. :o Under sista året blev vi i alla fall nära igen och sååå har det vart sen dess! Hon är rolig, omtänksam och helt sjuk i huvudet, haha! Läs hennes blogg and you'll know what i'm talking about. Vi har dessutom gjort en rap tillsammans, en VALBORGSRAP! Haha! Snart är det dags igen ;)


Nelly-fnelly på P&L i år!



Det är väl mina två närmasta vänner, några andra sötisar är:

Stina - Flickvän till Eric, som spelar i H.E.A.T med Jonas. Vi brukar träna tillsammans ibland (okej, jag försöker att träna med henne) och vi ses ju en del eftersom vi bor så nära.
Marie - Basist i mitt gamla band och svinduktig tatuerare. Gjorde min leo för knappt en månad sen!
Olle - Nellys pojkvän och en av mina bästa dudefriends! Sjukt omtänksam och gullig, verkligen en jättefin person. Vi träffas inte så ofta these days, vilket är synd..
Edd - Go värmlänning som flyttade till Stockholm för typ tre år sen och under den tiden umgicks vi mycket. Han var min bästa vän at the time, men sen flyttade han hem till Sunne igen och då vart det ju svårt att ses.. Nu spelar han gitarr i Crazy Lixx och jag saknar honom jämt! Swiben!
Jennifer - Går i samma skola som jag gick i, fast en klass under. Vi lärde känna varandra i slutet av mitt sista år, synd att vi inte gjorde det innan! Gostjej :)

Andra godisar är Celina, Loppan, Jossan, Carro, Jennah, Adam, Saro, Tessie, Moa och Filippa. Och så självklart killarna i H.E.A.T ;p Puss på er alla!








» Mary

naaw sötnos! ♥

2010-12-12 » 20:06:07

Yeeeey, :D i am missing you. Sorry att jag inte kom igår xp men vi hörs väl imorgon:D

2010-12-12 » 21:02:34
» Stina

vad glad jag blir att jag fick vara med! :) <3

2010-12-12 » 23:15:35
» Signe

Nu känner jag mig riktigt bortglömd ;p

2010-12-13 » 22:17:16
» Signe

Nu känner jag mig riktigt bortglömt ;p

2010-12-13 » 22:54:57
» MANDY

signe: haha, jag visste att jag hade glömt nån! kom på ett gäng till som jag glömt.. haha, dålig!

2010-12-13 » 23:31:02
» Signe

Asch, I know I'm in your heart baby ;)

2010-12-14 » 06:18:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback