Mina syskon

God morgon!
Sitter i min soffa och lyssnar på Aarons platta. GRYM! Jonas stack för några minuter sen, ska till Österrike och giga med Jamison. Buuu..
Igår var jag ju på nåt event på Brunogallerian, drack gratis öl och åt gratis snacks. Fick en goodiebag också, kan visa vad det var i den sen! :)

Dagens inlägg handlar om mina syskon!

Min storasyster Johanna är sju år äldre än mig, och vi är bara halvsystrar. Fast det har alltid känts som att vi är hela, hehe! :) vi är, eller i alla fall var, väldigt olika varandra. Hon är sprallig och pratglad, och när jag var liten var jag väldigt blyg och tyst. Det är jag nog inte längre, det känns i alla fall inte så! Johanna har i alla fall en fästman/sambo som också heter Jonas. Båda våra Jonasar är födda i april 1985 och kommer får norrort, haha! Läskiiigt. Dom har två helt sjukt fina barn, Minna och Love. Minna har precis fyllt två år och är mitt gudbarn, en helt sjukt fin, stark liten solstråle som alltid gör mig glad. Love blir snart sex månader och är just nu väldigt mammig och tuttig och gnällig, en liten mes! Haha näää, han är jättefin och gosig :)
Min syster är världens bästa syster, hade inte kunnat få nån bättre! <3


Syster med nyfödd Minna


Sen har jag ju två "låtsassystrar" också, alltså pappas frus döttrar. Michaela, lika gammal som mig, och Daniela som är fem år yngre. Vi har bott tillsammans i sju år, så det känns som att dom också är mina riktiga systrar. Både jag och Michaela har ju flyttat hemifrån nu, så vi träffar nästan aldrig varandra.. Riktigt kasst. Men vi har haft några sjukt roliga times tillsammans, till exempel när vi var i Barcelona i somras! Jaja, nu ska jag inte sitta och rabbla memories som ingen annan förstår, men det är i alla fall två fina systrar jag har där. Puss!


Millu & Dani


Saknar er alla, kärlek ska ni ha alla tre!








Vackert! <3 och ja, ni är hela :-)

2010-12-16 » 12:53:06

Aww va fint du skriver underbara syster! Tack! <3

2010-12-16 » 12:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback